My deals direct reviews

Related Stores

Fantastic price. Can't wait for them to arrive. Efficient, easy to use and great deals. I cant say enough how affordable and howich O have saved with Christmas and birthday presants throughout the year and the quality of service is enough to put a smile on amyones dial. Write a Review Ask a Question Share.

Hi Anita, thank you for your message. I am sorry that you have not received the order. Could you please provide us with the order number and I will check further for you. Hope to hear from you soon. Totally unethical. Hi DL J, I am sorry to hear that you are having such an issue and am concerned to hear that this has not been unsubscribed. May I please ask you to call us directly on 02 so that we can investigate further as sometimes people can have multiple email addresses or if there is another issue that we sort this out for you as quickly as possible for you.

I look forward to hearing from you. Hi There, Irene! Thank you for taking the time to post this review! I see that you gave us one star, but only mentioned positives in your review. If you have further feedback for us, feel free to let us know here, or in a PM, as we would love to hear you out and give you a hand. Great prices! Fast post! What more could you want? Thank you so much for posting this honest review, Jenny. I would love if you could provide us with the relevant order number for this sale, so that I could look at how this case was handled, and see if I am able to provide a more preferable resolution to you.

I am looking forward to hearing back, so that I can at least ensure that your feedback is directed to the appropriate team! Hi There, Laura! Thank you for sharing your thoughts with us! Our team is looking forward to getting in touch with you, so that we can show you how to claim your winnings, and as such, we were hoping that you could Private Message us with the following details: Full name: Email Address Attached to your account with us: Best contact number: Once we hear from you, our team will get in touch and let you know how to start your shopping spree!

Many thanks, The Deals Direct Team. Helpful answer 0 Votes Thanks for voting! Not as helpful. Why do they keep ignoring my multiple unsubscribe buttons and my emails to the company requesting I am taken off their multiple email lists? Great knowledge and experience within the team. Incredibly professional and stress-free. I have been astounded by the speed in which this remortgage has been dealt with and by the helpful and friendly service of Stephanie Phillips James, who has made this whole process easy for me. I cannot thank her enough " Helpful Report.

Ramesh Talwar. Lesley Jan Yoxall. Lee Conway has carried out both re-mortgages for us and been amazing both times " Helpful Report. Steve Fisher. Mrs MacLean. Lee Conway in particular, demonstrated first class knowledge of the industry and responded quickly to any queries or concerns. Thanks again for your excellent service.

Regards John " Helpful Report. Michelle True. Excellent communication. Mortgage went through very quickly " Helpful Report. Email Address Reason. Please select the metric s your feedback relates to Only once before had I ever had anything go wrong with my orders, when a few items were not sent, and they did refund those items for me. They really need to get their warehouse people packing the items better than they have been lately, because since those last damaged items arrived I have had another order arrived that also had something leak and make a mess over most of the items.

I was able to salvage most of that order by cleaning the items that had slime all over them. Until these past few months all my orders had been well packed and no bottle had every leaked. But the last few deliveries I have received seem to have the items just thrown in heater skelter. The order number of the damage items was Very Disappointed. Purchased a gift never received Cannot speak to anyone direct to sort this out You need to make your site more user friendly I guess I have just lost my money??? Very good and pretty cheap compared to other outlets east to navigate and find what I wanted Good quality products plus I would like it if u could pay your ourpay like just maybe I would like if I could pay it earlier.

I have contacted Deals Direct about two pair of earring that I bought but received two pair of very cheap earrings that look nothing like what I payed for. They reached out to me and requested that I send a photo of the earrings I received. I have done this and haven't heard anything since. I also enquired about 2 blouses that have not arrived. I requested my money back for the blouses and the earring that I had ordered and paid for. True to form I haven't got a reply re them either.

Order Number: The first two photos are what I received and the 3rd photo is what I ordered and paid for. I bought 3 dresses size 8 and was on tenterhooks re sizing until they arrived as I always have difficulty in finding clothes to fit me. Not only did they fit perfectly but all three were great designs and lovely fabric. I am over the moon as this is the first time ever, that I have bought clothing on line.

Will certainly be buying more rom this store. These do not influence our content moderation policies in any way, though ProductReview. Write a review. Ask a question. Your trust is our top concern. Companies can't alter or remove reviews from ProductReview. Terrible Customer Service on Warranty Claim! Warm regards, [name removed] Member Relations" Next, I was notified that my refund request had been denied. Shopper beware!! Product Quality.

Car Deals Direct

Return Claim Made Yes. Warranty Claim Made Yes. Hi Bobbi ,I would like to wholeheartedly apologise for this delivery experience and any inconvenience caused. I'm pleased to inform you that we have processed a full refund for you today.

Please allow 5 to 7 business days for the funds to reflect in your account. Return Claim Made No. Warranty Claim Made No. Hi ALS, I'm sorry to hear that you're without your parcel. I would like to have this check and get it sorted for you. May I please request you to provide me with your order number for me to check and revert back to you. Awaiting for your reply. Thank you. Terrible Company - stay clear of.

Hello Ossie, Thank you for sharing your experience with us. I am sorry to hear that you are waiting on your order and that you have not heard back from us. Can you please advise your order number and I'd help check on its progress for you? I look forward to hearing from you. At present, we do not have an estimated time of arrival. However, please know that our team is in dialogue with the supplier to establish when we can expect this stock to reach our warehouse.

I will get back to you as soon as I have an update for you. View 4 more comments. Find out how DealsDirect. Compare all. The worst most crooked company still allowed to do business. They must be paying off someone higher up. Hello Vee, Thank you for writing to us about your experience. In reference to your review title, please do not make false claims unless you have evidence. We do not erase your order history. They are archived after three months but are still stored in our system.

Please do provide us with your order number and the issue if you require any assistance. You people must be on drugs. How can I possibly give you an order no. As advised earlier, all orders will remain in the account of each member for a maximum of 3 months from the date of purchase.


  • benidorm deals from belfast.
  • unideals keeps coming back.
  • suki coupon code.

You can provide us with a rough date when the order has been placed together with the amount that you have paid for it. From this , we will run a search through from your account. Hello Chengke, I am sorry to hear about this.

Popular Used Cars

May I please request you to provide me with your order number for me to check and solve the issue for you. Watch that never arrived Orded a watch for a birthday present on the 15 of May with the belief id have it within 4 weeks.

DEAL DIRECT F S LTD Reviews - Read 2, Genuine Customer Reviews | nilebufemida.tk

Hello Anthony, Thank you for writing to us. I am sorry to hear that you are still waiting on your order and that you have not heard back from our team. Can you please advise your order number and I'd help check on its progress and update you accordingly. Thanks for your reply all good arrived today 22 July Hey Anthony, we glad to know that you have received your goods :.

Cat tree It came with a broken part , I emailed them and still no reply keep away from deals direct and pay a little bit extra. Hi Mia, thanks for taking your time to write us a review here. Could you please provide us with your order number and I will assist you further on this issue. Hello MelMitchell, Thank you for writing to us.

I am sorry that you have been waiting on your order since mid April. I would love to check on this for you. Can you please advise your order number and I'd help check on this and provide you with a resolution. Customer service I made a mistake and ordered something and within ten minutes of the order being placed was told that what I ordered I was getting for a birthday present.

Hello Vera, Thank you for sharing this with us. I am sorry to hear that you were not able to cancel the order. We have some fast moving goods and sometimes we are unable to cancel them as they may have been sent over to the supplier. Can you please advise your order number and I will help check on the whereabouts of your order and see if there is anything I can do for you. My order number is I contacted them within one hour of ordering.

Questions & Answers

As soon as I found out. Hi Vera, thank you for providing us with the order number. I have checked and could see that your order has been dispatched directly from our supplier warehouse. Therefore, we are unable to proceed with the cancellation request. You are more than welcome to return back the item to us and we will bare the return cost and process a full refund for you. View 2 more comments. Horrible contact, horrible service.


admin